لیست برندها

Kappa

kappa
puma
nike
kappa
Reebok
Under Armour
دکمه سفارش

برای سفارش از ترکیه روی لینک بالا کلیک کرده و در صفحه اصلی از طریق دکمه افزودن محصول اقدام به سفارش‌گذاری کنید.

Kappa

کاپا

انواع محصولات: پوشاک و لوازم ورزشی شامل کتانی، ست ورزشی، شلوار، تیشرت، لِگ، گرمکن، ژاکت و …

اصالت: کشور ایتالیا

داستان برند

برند کاپا Kappa از برند های برتر در زمینه لباس ورزشی و سبک زندگی در سراسر جهان است: یک برند فنی، غیر مطابق، رنگارنگ، انعطاف پذیر و با کفایت. در سال ۱۹۵۶ سهام معیوب جوراب های  تولید شده توسط Maglificio Calzaturificio Torinese (MCT)، شرکتی که توسط Abramo Vitale در سال ۱۹۱۶ تاسیس شد، به اشتباه در بازار توزیع شد. خرده فروشان، کالا و MCT را تحویل دادند تا به محصول قدرت و اعتبار بیشتری دهند، بسته بندی مجموعه جدید را با “K” و عنوان آلمانی “Kontroll” مارک کردند. از همان لحظه مشتری ها فقط جوراب های برند جدید K سفارش دادند و در مدت کوتاهی کاپاچ به رهبر بازار جوراب و لباس زیر تبدیل شد. در سال ۱۹۶۸ به دنبال وقایع رخ داده در آن زمان که تاریخ را تغییر می دهد، برند کاپا تکامل بیشتری پیدا کرد.  مائوریتزیو ویتاله، ۲۳ ساله، نوه بنیان گذار و مدیرعامل تازه منصوب شده، جان لنون را در تلویزیون با یک پیراهن نظامی متعلق  به یک مصدوم جنگ ویتنام دید. بنابراین او یک ایده در ذهن داشت که قصد دارد بازار مشتاق لباس های سبک کژوال و تک جنسیتی را فتح کند: مائوریتزیو ویتاله هزاران تی شرت فروخته نشده داشت که در انبار ها خوابیده بودند. این تی شرت ها  به رنگ سبز رنگ آمیزی شده و با ستاره ها و نشان های نظامی سفارشی شده بود. این تولد مارک Robe di Kappa® بود.  به نام محصولات جدید که به هدف گسترده ای از مصرف کنندگان جوان رسید و با ایجاد آرم “Omini”  طرح های لباس برای زنان و مردان را که در آن زمان خیلی بر سر زبان ها نبود وارد بازار کرد. تأکید بر این که پیراهن چوگان، مورد شاخص برند جدید، هم برای مردان و هم زنان است.

دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه  مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT  تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی  کرد.

روند تغییرات و شکوفایی برند کاپا

هفت سال پس از مرگ زودرس Maurizio Vital این برند ورشکست شد. سال ۱۹۹۴ بود، در این بین مارکو بوگلیونه یک کارآفرین شد و شرکت   او، Football Sport Merchandise ، MCT را خریداری کرد. بوگلیون به لطف یک مدل تجاری کاملاً یکپارچه ، مارک های Kappa® ، Robe di Kappa® و Jesus Jeans® را دوباره راه اندازی کرد و نام شرکت را به BasicNet تغییر داد. پس از بازسازی عمیق، راه اندازی مجدد Kappa® در نیمه دوم دهه ۹۰ یک گام اساسی در تکامل این برند جذاب بود: لباس ورزشی بخشی از ظاهر روزمره جوانان شده بود و لباس ورزشی ۲۲۲ “banda”  اولین لباس شیک و با  لوگو، توسط لباس های ورزش کار آمریکایی پوشیده می شود به عنوان یک مارک شناخته می شود، به ویژه در انگلستان، به لطف نفوذ Britpop، با Mel C (Spice Girls) ، Oasis و Damon Albarn (Blur)، که تولید کنندگان برتر لباس بودند به حداکثر محبوبیت رسیده است. کاپا در پیست های ورزشی و همچنین در صحنه که یک نسل کامل را تسخیر می کند.

درست قبل از سال ۲۰۰۰، کاپاچ انقلاب جدیدی را آغاز کرد و همزمان رویایی را به واقعیت تبدیل کرد: اسپانسر فنی تیم ملی فوتبال ایتالیا شد و برای جام جهانی ۲۰۰۲ قهرمانان خود را با پوشیدن کاپا KOMBAT به میدان فرستاد. یک پیراهن فنی نوآورانه ساخته شده از پارچه الاستیک نوک تیز که مفهوم “جذابیت و با کیفیت بودن” را ارائه می دهد: اگر حریف پیراهن بازیکن را بگیرد، به بازیکن اجازه می دهد بازی را به پایان برساند زیرا پارچه تا یک متر کشیده می شود، ۳۰-۴۰ سانتی متر اول کاملا بی اثر است. میزان کشش نیز باعث می شود داور بازی های ناخوشایند را راحت تر تشخیص دهد. این یک انقلاب واقعی بود که قوانین تعامل فوتبال را در سراسر جهان تغییر می داد. در حال حاضر Kappa® حدود ۱۰۰ نفر را از مهم ترین تیم های فوتبال و فدراسیون های ورزشی در سراسر جهان حمایت می کند. در ایتالیا، “Omini” با یک طرح برای ورزش کاران فدراسیون ورزش های زمستانی ایتالیا و در بازی های المپیک ریو دو ژانیرو در رشته های شمشیربازی، قایق رانی و ورزش های رزمی شرکت کرده اند باعث معروفیت بیشتری شد.

Kappa

در سال ۲۰۱۶  دقیقاً ۶۰ سال پس از ایجاد این برند، Kappa® به لطف محصولات برجسته خود که مورد توجه سبک ها و طراحان بین المللی قرار گرفت، دوباره به صحنه سبک خیابان های جهان بازگشت و باعث ایجاد همکاری های مهم با مارسلو بورلون و Faith Connexion، منتهی به مجموعه ای از طراح و عکاس روسی Gosha Rubchinskiy، که مجموعه های آن با الهام از فرهنگ جوانان پس از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی توسط Comme des Garçons تولید می شود، کاپاچ را در نمایش Pitti خود قرار داد. در حال حاضر “Omini” بخشی از “فرهنگ جوانان” است که تحت تأثیر سلنا گومز، لوئیس همیلتون و کایل جنر قرار گرفته است، فقط به نام چند نفر، که پوشیدن Kappa® را انتخاب می کنند و به این ترتیب به میلیون ها نفر الهام می بخشد و یک بار دیگر نام تجاری در کانون توجه زیبایی شناسی جدید در نزد مردم است.

لباس ورزشی کاپا در کنار B-Boys دهه ۱۹۸۰ در کنار افرادی مانند آدیداس، پوما و سرجیو تاچینی به یک سبک مورد علاقه تبدیل شد و به یک چهره و برچسب اصلی آن دوران تبدیل شد. همان طور که در پشت “شکن” های اصلی و همچنین مرد اول برند Blur، دیمون آلبارن و حتی سر بابی رابسون دیده می شود، سبک کلاسیک Kappa اکنون با تمام جذابیت یکپارچه سازی خود به Casual Classicsدهه هشتاد بازمی گردد. همچنین باید گفت که ارتباط فوتبال کاپا به همان اندازه رابطه خرده فرهنگ قوی است. میلان، اسطوره های سری A، در سال ۱۹۸۹ برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و آرم معروف “Omini” را کسب کرد. افرادی مانند رونالدو، ژوزه مورینیو و لوئیس ون خال نیز در سال ۱۹۹۷ در مسابقات Robe Kappa در بارسلونا شرکت کردند. کاپا همچنین در ۳۰ سال گذشته از باشگاه های معروف فوتبال دیگری مانند منچستر سیتی، لیدز یونایتد، تاتنهام، ناپولی و یوونتوس حمایت مالی کرده است.

وبسایت کاپا | خرید از وبسایت کاپا | خرید از kappa | خرید لباس از کاپا | خرید از سایت کاپا | خرید از کاپا | سایت کاپا | خرید کتانی از کاپا| خرید ارزان از کاپا | ریباک ارزان از ترکیه | خرید ارزان و سریع از ترکیه | سایت فروشگاهی ترکیه |سایت فروشگاهی کاپا| سایت فروشگاهی kappa | خرید کتونی پسرانه کاپا| خرید کتونی دخترانه کاپا| ریبک | خرید لباس ورزشی از کاپا | کاپا ترکیه | kappa ترکیه | آشنایی با کاپا | معرفی کاپا | کاپا برند | برند کاپا | برند kappa | کتونی کاپا | تیشرت کاپا | گرمکن کاپا | کفش کاپا

About markey

مارکی کارگزار خرید لباس از ترکیه که متشکل از تیم مجرب در ایران و ترکیه با سابقه فعالیت موفق بیش از ۳ سال می‌باشد. مارکی در زمینه ارائه خدمات خرید و ثبت سفارش آنلاین از سایت های کشور ترکیه هم اکنون با ایجاد محیط و بستری امن و پیشرفته در دسترس شما عزیزان است. شما در سایت مارکی از بدو ورود قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نام نمایید و سپس با محیط پنل کاربری مدرن و کاربردی که در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مراحل ثبت سفارش، پیگیری وضعیت ها، پرداخت ها و تمامی پرسش و پاسخ های مرتبط با سفارشات از طریق این پنل به سادگی قابل انجام و مشاهده میباشد.