برای سفارش از ترکیه روی لینک بالا کلیک کرده و در صفحه اصلی از طریق دکمه افزودن محصول اقدام به سفارشگذاری کنید.
داستان برند
نایک Nike که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان شناخته می شود،در اصل در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ایالات متحده امریکا تاسیس شد. هدف از تاسیس این شرکت توسط باورمن و نایت وارد کردن کفشهای ورزشی ارزان قیمت از ژاپن به آمریکا بود.
نایک یکی از دو تولید کننده برتر پوشاک و لوازم ورزشی می باشد و با شرکت آدیداس آلمانی در رقابت می باشد.نام کمپانی نایک از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته شده است .
فیلیپ نایت در اولین گام، به یکی از دانشجویان خود به نام کارولین دیویدسون که دوره های طراحی هم گذارنده بود و تبحری در این زمینه داشت، پیشنهاد همکاری و فعالیت آزاد در شرکتش داد. نایت در اولین گام طلایی و رو به جلویش، اقدام به تاسیس یک کمپانی تولید کفش در مکزیک کرد. این کمپانی تمرکز خود را بر تولید تخصصی کفش کتانی مردانه برای فوتبال گذاشت.
در اینجا بود که فیل نایت احساس کرد نیاز به یک لوگوی منحصر به فرد ورزشی دارد، به همین دلیل از دیویدسون خواست که لوگویی تک و اسپرت برای کمپانی اش طراحی کند. بیشترین تاکیدی که او داشت، تفاوت اساسی لوگوی نایک با لوگوی برند رقیب آنها یعنی آدیداس بود!
لوگوی مشهور و جالب برند نایک برای اولین بار بر اساس جرقه ای که در ذهن دیویدسون زده شد، طراحی گردید. این لوگو با الهام از یکی از خدایگان و الهه های یونانی به نام Nike، طراحی شد. الهه نایکی، یکی از خدایگان یونان باستان بود که به الهه پیروزی معروف است. طبق افسانه ها، این الهه دارای دو بال بزرگ بوده که هنگام برخورد این دو بال بر هم صدایی ایجاد می شده است. این صدا الهام بخش جنگجویان بوده و نوعی بانگ برای بیدار کردن جسارت در مبارزان و جنگجویان به حساب می آمده است.
متخصصان برند نایک که فعالیت گسترده ای در این کمپانی عظیم و بین المللی دارند، هر کفشی را که پس از ماهها برنامه ریزی و طراحی توسط طراحان خلاق و برجسته، به دستشان می رسد را در آزمایشگاه های تخصصی به بخش های متعددی برش می دهند تا بتوانند تمامی پارامترهای لازم برای درجه بندی آن را بررسی کنند. این پارامترها در کل 30 مورد هستند که برخی از آن ها مربوط به دوام و استحکام کفش، تنفس پا، انعطاف پذیری و راحتی کفش است.
گروه عظیم برند Nike، پس از بررسی پارامترهای ابتدایی، از دوندگانی بهعنوان آزمایش کننده استفاده می کنند و از آن ها می خواهند تا هفته ای 30 تا 50 مایل بدوند تا بتوانند پارامترهای بعدی را در این کفش ها بررسی کنند.
به غیر از تمامی این مراحل، برند نایک نظر و عکس العمل متخصصان و مصرف کنندگانی را که از کفش های نایک استفاده کرده اند را بررسی می کند و از آن ها میخواهد که کاملا صادقانه نظرشان را درباره انواع کفش زنانه و کفش مردانه نایکی داده و در نهایت امتیازی طبق نظر و تجربه شان بدهند تا بر اساس آن بتوانند کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند.
در نهایت، این گونه است که هر کفش تولیدی توسط برند نایک از 0 تا 100 امتیازی می گیرد و این امتیازات در نهایت صداقت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند تا هر کس بنا بر مولفه های متعدد و مد نظرش، یکی از آن ها را خریداری کند.
وبسایت نایک | خرید از وبسایت نایک | خرید از nike | خرید لباس از نایک | خرید از سایت نایک | خرید از نایک | سایت نایک | خرید کتانی از نایک| خرید ارزان از نایک | ریباک ارزان از ترکیه | خرید ارزان و سریع از ترکیه | سایت فروشگاهی ترکیه |سایت فروشگاهی نایک| سایت فروشگاهی nike | خرید کتونی پسرانه نایک| خرید کتونی دخترانه نایک| ریبک | خرید لباس ورزشی از نایک | نایک ترکیه | nike ترکیه | آشنایی با نایک | معرفی نایک | نایک برند | برند نایک | برند nike | کتونی نایک | تیشرت نایک | گرمکن نایک | کفش نایک | نایکی | کتانی نایکی | کتونی نایکی | کتونی پسرانه نایکی | کتونی دخترانه نایکی | کتانی سفید نایک | کتانی سفید نایکی