آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مارکی بوده است و مارکی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

خدمات پس از فروش مارکی

گارانتی محصول

بخش زیادی از محصولات توسط سایت های مختلف ترکیه و یا فروشنده ها گارانتی شده اند اما به خاطر هزینه های حمل و نقل و گمرک، استفاده از گارانتی هزینه های زیادی در برداشت

اما پس از این شما می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز در هنگام خرید، کلیه هزینه های مربوط به استفاده از خدمات گارانتی را به مارکی بسپارید.

مزیت های فعال سازی خدمات گارانتی چیست ؟

– بهره مندی کامل از مزایای گارانتی محصول

– تقبل هزینه رفت و برگشت محصول به ترکیه توسط مارکی

– تقبل هزینه گمرک مجدد توسط مارکی

– پیگیری ها و مکاتبات لازم با فروشنده

قوانین بخش گارانتی

خدمات گارانتی به معنای استفاده از خدمات گارانتی آمازون یا سایر فروشنگان آمازون میباشد.
استفاده از خدمات گارانتی تنها برای محصولاتی میباشد که توسط فروشنده اصلی کالای شما آن محصول دارای برگه گارانتی باشد.
در صورت خرید محصول دارای گارانتی و استفاده از خدمات گارانتی مارکی در صورت نیاز به استفاده از گارانتی میبایست حداقل شصت روز قبل از پایان زمان گارانتی محصول کالا را به مارکی تحویل دهید.

شرایط بازگرداندن کالا

1- کسری یا اشکال و یا ایراد فیزیکی مشخص و غیر قابل استفاده باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، باید تنها از بخش گفتگوی همان سفارش در انتهای هر سفارش اطلاع داده شود.

2- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل نمی‌شود.

3- از آنجایی که پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی شهرستان ها به مارکی ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید.

4- طبق قوانین مارکی لینک درج شده در داخل سفارش به منزله کالای نهایی کالا میباشد. ملاک خرید مارکی لینک ارسالی کالا میباشد. درصورت مغایرت تصویر با کالای درخواستی باید از پرداخت سفارش امتناع کرده و درخواست تغییر را از بخش گفتگو به ادمین ارسال کنید. پرداخت سفارش شما به منزله تایید عکس ارسال در داخل سفارش می باشد.

5- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی ظاهری داشته باشد. مارکی واسط خرید بوده و لینک ارسالی شما را خرید میکند و شاید جزئیات ریز کالا با تصویر کالای درج شده در سایت اصلی و مارکی مقداری متفاوت باشد که شامل قانون عودت نمیشود.

6- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

برگشت کالا

شرایط بازگشت مبلغ و کالا

در ارسال لینک، و سفارش محصول دقت نمایید. مارکی هیچ مسئولیتی را در قبال ثبت اشتباه سفارش توسط کاربر را نمی پذیرد.
‏چنانچه کالای سفارش داده شده توسط فروشنده اشتباه ارسال شود، مسئولیت این اشتباه از نظر قانونی متوجه مارکی نخواهد بود.

شرایط بازگشت مبلغ و کالا

– در ارسال لینک، و سفارش محصول دقت نمایید. مارکی هیچ مسئولیتی را در قبال ثبت اشتباه سفارش توسط کاربر را نمی پذیرد.

– مارکی حق این را دارد هر سفارش یا کالایی را به هر دلیلی در هر مرحله ای لغو و عین مبلغ پرداختی (تومان) را در داخل سفارش را به حساب کاربر مورد نظر شارژ و عودت مبلغ کند.

– در صورت لغو سفارش یا کالای , قیمت محاسبه شده و پرداخت شده در همان تاریخ عینا به تومان به حساب کاربر شارژ و عودت خواهد شد.

– در مراحل عودت مبلغ برای سفارشات لغو شده, هیچگونه نوسانات ارزی محاسبه نخواهد شد و عین مبلغ پرداختی کاربر به تومان محاسبه خواهد شد.

– طبق قوانین سایت مارکی تمامی مبالغ کالاهای لغو شده و عودتی پس از تایید بخش مربوطه به حساب کاربری خریدار در سایت ترکیه شارژ میشود و پس از آن میتوانید درخواست به واریز بانکی را انجام بدید.

– حق اعتراض به کالای دریافتی نهایت بعد از 24 ساعت از دریافت کالا و تغییر وضعیت کالا به حالت ” تحویل مشتری” می باشد و تنها راه اعتراض , از بخش گفتگوی زیر خود سفارش میباشد.

– از آنجایی که پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی شهرستان ها به مارکی ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید.

– جهت درخواست انتقال وجه موجودی در حساب کاربری به حساب بانکی کاربر فقط از بخش درخواست واریزی در سایت مارکی امکان پذیر می باشد و کاربر با ارائه مقدار مبلغ درخواستی از موجودی و شماره کارت جهت واریزی به حساب بانکی را می تواند داشته باشد. برای واریز این مبلغ 500 تومان هزینه کارت به کارت کسر خواهد شد و همچنین تمامی امتیازات و کد های تخفیف کاربر 0 خواهد شد. این پروسه تا 3 روز امکان دارد طول بکشد.

– طبق قوانین سایت مارکی تمامی مبالغ کالاهای گم شده و یا عودتی پس از تایید بخش مربوطه به حساب کاربری خریدار در سایت ترکیه شارژ میشود .

– جهت درخواست انتقال وجه موجودی در حساب کاربری به حساب بانکی کاربر فقط از بخش تیکت و بخش درخواست واریزی در سایت مارکی امکان پذیر می باشد و کاربر با ارائه مقدار مبلغ درخواستی از موجودی و شماره کارت جهت واریزی به حساب بانکی را می تواند داشته باشد.

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مارکی بازگردانده شود.

توجه : پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد مارکی در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت مارکی در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت مارکی، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و مارکی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین مارکی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و  مارکی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– مارکی نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و مارکی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

– مارکی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه مارکی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

– مارکی نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از بخش گفتگوی همان سفارش اطلاع داده شود.

برگشت کالا

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ثبت سفارش در بخش گفتگوی همان کالا و سفارش گفتگو کنید

– از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.

– درصورت ارسال با پست تبپاکس ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در بخش گفتگوی آن سفارش قید کنید.

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست تبپاکس استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش مارکی ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تزکیه کالا تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و یا مبلغ به حساب شما شارژ خواهد شد.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و مارکی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مارکی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش مارکی است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 درصورتی که کالای درخواستی شما با کالای دریافتی از نظر ظاهری , اندازه و رنگ مطابقت داشته باشد و یا در مرحله حمل مشکلی برای کالا به وجود بیاید مارکی موظف به عودت کالا و مبلغ آن به حساب کاربری مشتری میباشد و کاربر باید جهت اجرای این روند از بخش تیکت و یا بخش گفتگوی زیر سفارش مراحل درخواست این اقدام را با ارائه عکس و جزئیات مورد ارائه بدهد.