لیست برندها

Penti

Penti
دگی ترکیه
Penti
Penti
ویکتوریا سکرت ترکیه
کام ترکیه
دکمه سفارش

برای سفارش از ترکیه روی لینک بالا کلیک کرده و در صفحه اصلی از طریق دکمه افزودن محصول اقدام به سفارش‌گذاری کنید.

Penti

پنتی

انواع محصولات: لباس زیر دخترانه و زنانه، جوراب شلواری، تاپ و بادی و اکسسوری

اصالت: کشور ترکیه

داستان برند پنتی

پنتی Penti از سال ۱۹۵۰ با دو شرکت جداگانه که توسط برادران مویس و یاسف کاریو تاسیس شدند، آغاز شد. در این دوره که صنعتی شدن در کشور ترکیه محدود بود، این یک نقطه عطف مهم برای شرکت پنتی در راستای متحد کردن نیروهای دو کارآفرین در زیر یک سقف بود. برند پنتی در سال ۱۹۷۰ با نام جوراب معلم (Öğretmen Çorap) نامگذاری شد و یک سال بعد از آن با تاسیس اولین تاسیسات تولیدی در منطقه ی بایرام پاشا (Bayrampaşa) استانبول گام بلندی در راستای پیشرفت شرکت نهاد. جالب است بدانید که نام گذاری برند به اسم «جوراب معلم» به خاطر این دلیل بود که در آن دوران جوراب های نازک زنانه بیشتر از طرف معلم ها استفاده میشدند.

 در دهه ۱۹۸۰، سامی کاریو، نماینده نسل دوم خانواده این برند، سکان هدایت را در این مجموعه بر عهده گرفت. برند جوراب معلم (Öğretmen Çorap) آن دوران، توجه به نیازهای خانم های شهری را نیز در دستور کار خود قرار داد و به رنگ بندی، طرح، نوع و کیفیت تولیدی محصولات خود توجه ویژه ای اعمال کرد. به این ترتیب، از یک طرف، ضمن تقویت موقعیت خود در بازار، از طرف دیگر، در سال ۱۹۸۴ به مرحله نهایی روند برندسازی رسید و نام خود را به Penti غییر داد. با گذشت سالها، این برند به رشد خود در تولید و فعالیت های خرده فروشی ادامه داد و دامنه ی تولیدی و سفارشی خود را از لباس ها و جوراب های زنانه و دخترانه به جوراب های مردانه، لباس های خانگی، کژوآل و انواع لباس های ساحلی گسترش داد.

فروشگاه پنتی

پنتی در حال حاضر بیش از ۳۰۰ فروشگاه در سراسر ترکیه، ۱۰۶ فروشگاه در ۲۹ کشور مختلف و صادرات به ۴۳ کشور جهان را دارد که از این حیث آمار خوبی را از خود به جای گذاشته است. تعداد فروشگاه ها بطور مداوم در حال رشد بوده و توسط دفاتر فروش واقع در انگلستان، رومانی، اوکراین و اسپانیا در حال تکمیل هستند. این دستاوردها و نرخ رشد Penti، توجه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرد و در نتیجه همکاری در سال ۲۰۱۲ با گروه کارلایل (Carlyle)، یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های جهانی شکل گرفت که نقطه عطف دیگری را در جهت هدف پنتی (Penti) از ایجاد یک برند جهانی ترک به ارمغان آورد. هدف این برند تقویت موقعیت رهبری در بازار انواع جوراب و دستیابی به همان رهبری در خرده فروشی لباس های ساحلی است. لازم به ذکر است که پنتی دومین تولید کننده بزرگ در اروپا و همچنین تولید کننده چندین مارک مشهور جهان است.

Penti برند

تمرکز این شرکت بر تولید اقلام شیک و باکیفیت است که سلیقه ها و علایق مختلف را برآورده می کند. سوتین، شورت، کت و شلوار بدن، کرست، لباس خواب، ست لباس خواب، جوراب ساق بلند، جوراب شلواری و لباس شنا همگی در پنتی موجود است. آنها طیف گسترده ای از الگوها، رنگ ها و اندازه ها را برای سازگاری با اشکال مختلف بدن و سلیقه شخصی دارند.

Penti تمرکز زیادی بر نوآوری دارد و همیشه مجموعه های جدیدی را برای همگام شدن با جدیدترین روندهای مد معرفی می کند. آنها اغلب با طراحان معروف شریک می شوند تا لباس زیر زنانه بی نظیر و شیک بسازند. محصولات این برند به دلیل توجه به جزئیات، راحتی و دوام معروف هستند.

پنتی علاوه بر مکان‌های فیزیکی، حضور آنلاینی نیز ارائه می‌دهد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سادگی کالاهای خود را خریداری کنند. آنها دارای یک وب سایت و فروشگاه آنلاین با استفاده آسان هستند که کاوش و خرید لباس زیر زنانه و جوراب بافی آنها را آسان می کند.

محبوبیت Penti نه تنها در ترکیه، بلکه در سایر نقاط جهان نیز افزایش یافته است. حضور خرده فروشی این برند در تعدادی از کشورها از جمله روسیه، اوکراین، آذربایجان، عربستان سعودی، اردن و مصر رشد کرده است. شبکه توزیع گسترده پنتی آنها را قادر می سازد تا به پایگاه مصرف کننده بزرگتری دست یابند.

Penti

دستاوردها

  • پنتی (Penti)، اولین شرکتی است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۱، Lyca را در جوراب های نازک زنانه استفاده کرد و با جوراب مدل “Fit15” انقلابی در این صنعت ایجاد کرد.
  • در سال ۱۹۹۵ پنتی (Penti) اولین جوراب های کاربردی را تولید کرد که باعث می شد خانم ها لاغر به نظر برسند.
  • در سال ۱۹۹۹ اولین فروشگاه زنجیره ای پنتی (Penti) در استانبول افتتاح شد.
  • پنتی (Penti) در سال ۲۰۰۶ در بین ۱۰۰۰ شرکت صنعتی بزرگ ترکیه جای گرفت.
  • پنتی (Penti) برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در تبلیغات خود از افراد مشهور به عنوان چهره برند استفاده کرد.
  • پنتی (Penti) در سال ۲۰۰۷ فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کرد.
  • پنتی (Penti) در سال ۲۰۰۹ رتبه ی ۱۰۶ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر صنعتی ترکیه بدست آورد.
  • در سال ۲۰۱۱، پنتی (Penti) به خاطر اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی برای زنان پاداش گرفت.
  • در سال ۲۰۱۳ در بین ۵۰۰ شرکت برتر صنعتی ترکیه جای گرفت.
  • پنتی (Penti) در سال ۲۰۱۳ لوگوی برند پنتی (Penti) و رنگ آن را تغییر داد.
  • پنتی در سال ۲۰۱۴ بعد از برنده شدن جایزه TURQUALITY گامی مهم در ارتقاء نام تجاری خود در جهان برداشت.
  • پنتی (Penti) در سال ۲۰۱۵ مدل های مدیریتی و میدانی را با هم ترکیب کرد و برای افزایش راندمان و بازدهی شرکت سیستم مخصوص مدیریتی (مدیریت کل تولید) را اجرا کرد.
  • در سال ۲۰۱۶ جایزه ی Inovalig را به خاطر سیستم مدیریت تولید کل دریافت کرد.
  • پنتی (Penti) بعد از آن نیز برای برقراری بهتر ارتباط با مشتری از سیستم ارتباطی 3C و I-COM استفاده کرد. این شرکت همچنین از لحاظ رقابت در بازار تجارت الکترونیک نیز پیشرفت کرد و فروش اینترنتی شرکت بهتر و بیشتر شد. همچنین در سال های اخیر گستره ی شبکه های اجتماعی پنتی (Penti) نیز افزایش یافته اند.

به طور کلی، پنتی یک برند معتبر لباس زیر زنانه و جوراب بافی است که به دلیل طراحی های شیک، محصولات با کیفیت و طیف گسترده ای از گزینه ها شناخته شده است. با موفقیت توانسته شهرت خوبی در داخل و خارج از کشور ایجاد کند، و آن را به انتخابی ارجح برای بسیاری از زنانی که به دنبال لباس زیر شیک و راحت هستند تبدیل کرده است.

محصولات پنتی در سایت پنتی ترکیه قابل دسترس و با استفاده از مارکی قابل سفارش گذاری و دریافت فوری می باشد. همین حالا هر یک از محصولات پنتی را می خواهید کافیست لینک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

About markey

مارکی کارگزار خرید لباس از ترکیه که متشکل از تیم مجرب در ایران و ترکیه با سابقه فعالیت موفق بیش از ۳ سال می‌باشد. مارکی در زمینه ارائه خدمات خرید و ثبت سفارش آنلاین از سایت های کشور ترکیه هم اکنون با ایجاد محیط و بستری امن و پیشرفته در دسترس شما عزیزان است. شما در سایت مارکی از بدو ورود قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نام نمایید و سپس با محیط پنل کاربری مدرن و کاربردی که در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مراحل ثبت سفارش، پیگیری وضعیت ها، پرداخت ها و تمامی پرسش و پاسخ های مرتبط با سفارشات از طریق این پنل به سادگی قابل انجام و مشاهده میباشد.