دانستنی ها

بهترین برند حوله در ترکیه و خرید آن

بهترین برند حوله در ترکیه و خرید آن

بهترین برند حوله در ترکیه و خرید آن

دکمه سفارش

برای سفارش از ترکیه روی لینک بالا کلیک کرده و در صفحه اصلی از طریق دکمه افزودن محصول اقدام به سفارش‌گذاری کنید.

حوله محصولی است که هر فردی در هر سن و سالی به آن نیاز دارد. با توجه به تقاضای همیشگی این محصول در بازار، برندهای زیادی اقدام به تولید حوله می‌کنند. با این حال کدام برندها ارزش و کیفیت بالایی دارند؟ ترکیه دارای برندهای معتبر زیادی در زمینه تولید محصولات خواب و حمام است. به همین دلیل افراد زیادی برای خرید حوله از ترکیه اقدام می‌کنند. بهترین برند حوله ترکیه کدام است؟ در ادامه مطلب به بررسی بهترین برند حوله در ترکیه و خرید آن خواهیم پرداخت.

خرید حوله از ترکیه

خرید حوله از ترکیه؛ راهنمای انتخاب حوله مناسب و باکیفیت

حوله یکی از وسیله‌های شخصی و کاملا ضروری در زندگی هر فرد محسوب می‌شود. با توجه به این که حوله به صورت مستقیم با پوست بدن تماس دارد، باید کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد. کشور ترکیه دارای برندهای معتبر و باکیفیت در زمینه تولید انواع حوله است. برای انتخاب حوله مناسب، باید نکاتی را در نظر داشته باشید:

  • آبگیری خوب:

یکی از ویژگی‌هایی که باعث افزایش عمر و ماندگاری حوله می‌شود، آبگیر بودن آن است. بهتر است حوله‌ای را انتخاب کنید که آبگیری بالایی دارد. خرید حوله از ترکیه که آبگیری بالایی دارد، دیرتر خراب خواهد شد.

  • برش مناسب:

گاهی مشاهده می‌شود که برش حوله و دوخت آن کیفیت مناسبی ندارد. این معضل باعث می‌شود که با حوله احساس خوبی نداشته باشید؛ بنابراین حوله‌ای را انتخاب کنید که برش خوبی داشته باشد.

  • لطافت و نرمی:

طبیعی است که حوله باید لطافت و نرمی مناسبی داشته باشد. چرا که تماس مستقیم با پوست دارد. در صورتی که حوله دارای بافت ضخیم و زبر باشد، باعث خراش و آسیب روی پوست خواهد شد.

  • الیاف باکیفیت:

نکته مهم بعدی که در خرید حوله از ترکیه به آن توجه داشته باشید، کیفیت الیاف به‌کار رفته در آن است. برندهای برتر در این زمینه برای تولید حوله از الیاف ضدحساسیت، باکیفیت و بادوام استفاده می‌کنند. همچنین الیاف مورد استفاده در حوله، نباید پرزدهی داشته باشد.

خرید حوله ترکیه

موضوع مهم در مورد خرید حوله، توجه به دوام و ماندگاری آن است. برخی حوله‌ها خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهند. اغلب برندهای مطرح تولیدکننده حوله در ترکیه، نکات ذکرشده را به‌خوبی رعایت می‌کنند. با این حال بهتر است هنگام خرید، توجه زیادی به این نکات داشته باشید.

معرفی 5 برند برتر حوله در ترکیه

اگر قصد خرید حوله از ترکیه را دارید، بهتر است برندهای مطرح و باکیفیت تولید حوله در این کشور را بشناسید. این برندها سعی در تولید حوله باکیفیت و بادوام دارند. در واقع به دلیل رعایت نکات مهمی که به آنها اشاره کردیم، این برندها توانسته‌اند نظر بیشتر مشتریان را جلب کنند. اما کدام برندهای تولید ترکیه در بازار این کشور طرفداران بیشتری دارند؟ در ادامه با 5 مورد از این برندها آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های حوله مناسب

۱. حوله تن‌پوش برند تاچ ترکیه

تاچ یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای تولید حوله در ترکیه محسوب می‌شود. البته این برند به طور کلی محصولات خواب و حمام تولید می‌کند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا، از جمله ایران دارند. یکی از بهترین محصولات این برند، حوله تن‌پوش است که لطافت بسیار مناسبی دارد. این حوله هم به صورت مردانه و هم زنانه تولید می‌شود و عمر و دوام بسیار بالایی هم دارد.

الیاف به‌کار رفته در این حوله از جنس کتان، پنبه خالص و بامبو است. همانطور که اشاره کردیم، برای خرید حوله از ترکیه باید به ویژگی آبگیری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. حوله تن‌پوش تاچ ترکیه، آبگیری بسیار مناسب و در نتیجه دوام و ماندگاری بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این حوله می‌توان به وزن مناسب، ضخامت متعادل، رنگ شفاف، طرح‌های متنوع و سایزبندی استاندارد اشاره کرد. با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت حوله تاچ کمی بالاست که ارزش خرید دارد.

۲. حوله برند اوزدیلک

برند اوزدیلک که یکی از باکیفیت‌ترین برندهای تولید کالای حمام و خواب است را در میان 6 تولیدکننده برتر کالای حمام جهان می‌بینیم! این برند در بازارهای بین‌المللی شناخته‌شده است. حوله‌های این برند با نخ 100 درصد پنبه رینگ و الیاف طبیعی تولید می‌شوند. برند اوزدیلک در اروپا، بزرگ‌ترین تولیدکننده حوله محسوب می‌شود. حوله‌های این برند از نظر نرمی و لطافت، زبانزد خاص و عام هستند.

یکی از ویژگی‌های جالب حوله‌های اوزدیلک، ارائه سرویس حوله است. به این معنی که در سرویس‌های حوله، حوله استخری، حوله پالتویی زنانه، حوله دست و صورت و … هم وجود دارد. حوله‌های اوزدیلک دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند. اگر قصد خرید حوله از ترکیه را دارید، اوزدیلک را هم در لیست خود قرار دهید.

خرید حوله از ترکیه

۳. حوله تن‌پوش برند هابی

پوست یکی از حساس‌ترین نقاط بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل هر چیزی که با آن به صورت مستقیم در تماس است، باید کیفیت لازم را داشته باشد. برخی افراد پوست حساس‌تری دارند و به دنبال استفاده از حوله ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال هستند. حوله تن‌پوش برند هابی، یکی از بهترین حوله‌های ضدحساسیت محسوب می‌شود. این برند انواع حوله‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این حوله‌ها، عدم پرزدهی آنها بعد از شستشو است.

الیاف حوله‌های هابی از جنس بامبو و نخ پنبه 100 درصد است. به همین دلیل بو نمی‌گیرند و کیفیت بسیار بالایی دارند. این حوله‌ها به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های برند هابی برای خرید حوله از ترکیه، وزن سبک، رنگ ثابت و ماندگاری بالا است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده که حوله‌های این برند در بازار طرفداران زیادی داشته باشند.

۴. حوله برند آلتین

آلتین یکی از مشهورترین تولیدکنندگان کالای خواب و حمام در ترکیه محسوب می‌شود. این برند قدیمی در شهر دنیزلی و در سال 1971 میلادی تاسیس شده است. تولید محصولات این برند با هدف اهمیت به محیط‌زیست انجام می‌شود. الیاف به‌کار رفته در حوله‌های آلتین، ضرر خاصی برای محیط‌زیست و طبیعت ندارند. از طرف دیگر رعایت استانداردهای بهداشتی در این حوله‌ها، باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان شده است.

آلتین که یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان حوله در ترکیه محسوب می‌شود، برای تولید حوله‌ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کند. حوله‌های پالتویی این برند که با الیاف خالص تولید می‌شوند، شهرت خاصی در بازار دارند. همه این ویژگی‌ها باعث شده که محصولات این برند در بازارهای بین‌المللی هم جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. برای خرید حوله از ترکیه، آلتین را هم در لیست خود قرار دهید.

خرید حوله از ترکیه

۵. حوله برند دانتلا

این برند هم در شهر دنیزلی ترکیه قرار دارد و فعالیت خود را از سال 1992 میلادی آغاز کرده است. دانتلا را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کالای حمام در ترکیه دانست. البته این برند در کشورهای همسایه ترکیه هم توانسته جایگاه ویژه‌ای برای خود دست و پا کند. حوله‌های این برند لطافت و نرمی مناسبی دارند و از این نظر جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های جالب حوله دانتلا، تنوع بی‌نظیر محصولات آن است. همین ویژگی باعث شده که بتواند پاسخگوی بخش بزرگی از بازار و نیازهای متنوع مشتریان باشد. این برند حوله پالتویی دوقلوی عروس و داماد تولید می‌کند که با استقبال زیادی روبرو می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این برند معتبر می‌توان به تنوع در رنگ، دوام و ماندگاری بالا، سایزهای استاندارد و … اشاره کرد.

نکاتی در مورد نگهداری از حوله

خرید حوله از ترکیه با بررسی نکات و برندهای مشهور تولید حوله انجام می‌شود، اما این تمام ماجرا نیست. اگر قصد استفاده از حوله به صورت طولانی‌مدت را دارید، باید بعد از خرید هم مواردی را رعایت کنید. رعایت این نکات به افزایش ماندگاری و طول عمر حوله کمک زیادی می‌کند:

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید از سایت مارکی

  • به هیچ عنوان حوله را به صورت طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. این کار باعث ضعیف‌شدن الیاف حوله می‌شود.
  • تعداد دفعات شستشوی حوله را افزایش ندهید. این کار باعث کاهش کیفیت حوله و ماندگاری آن خواهد شد.
  • برای خشک کردن حوله از لوازم گرمایشی مثل بخاری استفاده نکنید. این کار باعث گسستن الیاف حوله و کاهش کیفیت آن می‌شود.
  • اجازه ندهید آب بیش از اندازه در حوله باقی بماند. سعی کنید بلافاصله بعد از استفاده حوله، آن را خشک کنید.
برند حوله ترکیه

کلام پایانی

حوله یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین وسیله‌های بهداشتی هر فرد است. دلیل این حساسیت، تماس مستقیم الیاف حوله با پوست بدن است. به همین دلیل باید در انتخاب حوله نهایت دقت به خرج داده شود. خرید حوله از ترکیه به دلیل کیفیت بالای محصولات ترکیه در این زمینه رواج زیادی دارد. برای خرید حوله مناسب از این کشور، می توانید از طریق وبسایت مارکی اقدام به سفارش‌گذاری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید. رعایت این نکات به خرید مطمئن و باکیفیت کمک می‌کند. یکی از این نکات، توجه به آبگیری حوله است. هرچقدر آبگیری حوله مناسب باشد، دوام و استحکام آن نیز بالاتر خواهد بود. از طرف دیگر باید الیاف به‌کار رفته در حوله هم نرمی و لطافت خوبی داشته باشند.

خرید حوله از ترکیه | انواع حوله | حوله ترکیه | حوله تاچ| حوله تاچ ترکیه | حوله تاچ یا هابی | راهنمای سایز برای خرید حوله از ترکیه | خرید حوله بصورت انلاین | حوله روشویی | حوله بلند | حوله دست | حوله حمام | حوله ورزشی | خرید حوله ورزشی | خرید حوله اوریجینال | فروش حوله اوریجینال | راهنمایی خرید حوله | راهنمای خرید حوله اوریجینال | نحوه خرید حوله از فروشگاه های انلاین | نحوه خرید حوله | نحوه خرید حوله از سایت مارکی | حوله تن پوش

About markey

مارکی کارگزار خرید لباس از ترکیه که متشکل از تیم مجرب در ایران و ترکیه با سابقه فعالیت موفق بیش از ۳ سال می‌باشد. مارکی در زمینه ارائه خدمات خرید و ثبت سفارش آنلاین از سایت های کشور ترکیه هم اکنون با ایجاد محیط و بستری امن و پیشرفته در دسترس شما عزیزان است. شما در سایت مارکی از بدو ورود قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نام نمایید و سپس با محیط پنل کاربری مدرن و کاربردی که در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مراحل ثبت سفارش، پیگیری وضعیت ها، پرداخت ها و تمامی پرسش و پاسخ های مرتبط با سفارشات از طریق این پنل به سادگی قابل انجام و مشاهده میباشد.