دانستنی ها

بهترین مراکز خرید لباس مجلسی از ترکیه

خرید لباس مجلسی از ترکیه

بهترین مراکز خرید لباس مجلسی از ترکیه

دکمه سفارش

برای سفارش از ترکیه روی لینک بالا کلیک کرده و در صفحه اصلی از طریق دکمه افزودن محصول اقدام به سفارش‌گذاری کنید.

از مشهورترین صنایع ترکیه، صنعت تولید پوشاک است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا از جمله ایران به سفر به این کشور ترغیب می‌کند تا پوشاک مورد علاقه خود را تهیه کنند. مراکز خرید بسیاری وجود دارند که می‌توان لباس‌های بسیار زیبا با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از آنجا خریداری کرد. همچنین سایت‌هایی برای فروش آنلاین لباس نیز ایجاد شده که فروش پوشاک در این کشور را به رونق خوبی رسانده ‌است. در ادامه به معرفی برترین استایل‌های لباس مجلسی ترک و نحوه خرید لباس مجلسی از ترکیه می‌پردازیم؛ می‌توانید از این مطلب به‌عنوان راهنمای خود در خرید از ترکیه استفاده ‌کنید.

استایل‌های لباس مجلسی در ترکیه

لباس‌های مجلسی ترک در ایران بسیار پرطرفدار هستند؛ زیرا فرهنگ ترکیه و ایران تا حدودی به هم شبیه است و لباس‌هایی که در ترکیه تولید می‌شوند، با سلیقه ایرانیان نیز همخوانی دارند. در ادامه به برترین و پرطرفدارترین استایل‌های لباس مجلسی ترک می‌پردازیم.

لباس‌های گیپور

یکی از پرطرفدارترین لباس‌های مجلسی که از زمان قدیم تا به امروز طرفداران و دوستداران بسیاری داشته، لباس‌های مجلسی گیپوردار است. این لباس‌ها ظاهری کلاسیک به شما می‌دهند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. بهتر است از انواعی استفاده ‌کنید که بیشتر لباس از پارچه ساده و برخی نقاط کوچک مانند آستین‌ها از پارچه گیپور استفاده شده ‌است. معمولاً افرادی که خواهان لباس پوشیده‌تر هستند، به سراغ لباس‌های گیپوردار می‌روند؛ اما امروزه مدل‌های متنوع بسیاری برای تمامی سلیقه‌ها با پارچه گیپور تولید و عرضه می‌شود.

لباس‌های گیپور با تنوع زیاد توسط انواع برندهای ترک تولید می‌شوند؛ مردم برای خرید لباس مجلسی از ترکیه از جمله لباس‌های گیپور می‌توانند به مراکز خرید بزرگ این کشور سر بزنند و مدل‌های متنوعی را مشاهده و خریداری کنند.

لباس مجلسی از جنس گیپور

لباس‌های آستین پفی

یکی از آیتم‌هایی که در سال‌های اخیر دوباره مد شده، لباس‌های آستین پفی هستند که در انواع مدل‌های لباس مجلسی یا شومیز تولید می‌شوند. لباس‌های آستین پفی ظاهری شیک و دخترانه به شما می‌دهند و حتی افرادی که به لباس‌های پوشیده‌تر علاقه‌مند هستند، می‌توانند از این مدل آستین‌ها استفاده ‌کنند و به لباس خود جلوه‌ای بی‌نظیر ببخشند. البته اگر بازوهای پری دارید، این مدل آستین‌ها چندان برای شما مناسب نیست و بهتر است افراد لاغر با بازوهای باریک از این مدل آستین استفاده‌ کنند. انواع لباس با این مدل آستین‌ها به‌علت پرطرفداری آنها در سال‌های اخیر، توسط برندهای مختلف ترک تولید می‌شود.

لباس آستین پفی ساتن

لباس‌های مخمل

لباس‌هایی با جنس مخمل، همیشه پرطرفدار بوده‌اند و در سال‌های اخیر بسیار بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری که افراد زیادی را از سراسر دنیا را برای خرید لباس مجلسی از ترکیه و خرید لباس‌های متنوع با این مدل پارچه به سفر به ترکیه جذب می‌کند.

لباس‌های مخمل تنوع زیادی دارند؛ می‌توانید انواع لباس‌های مجلسی کوتاه، بلند و یا حتی کت و شلوار زنانه از جنس مخمل را از انواع فروشگاه‌های لباس ترکیه خریداری کنید و استایلی بی‌همتا داشته ‌باشید که چشم همگان را به شما خیره می‌کند. لباس‌های مخمل جلوه‌ای بی‌نظیر و نمایی مجلسی دارند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. بنابراین ریسک کمتری نسبت به سایر مدل لباس‌ها دارند. لباس‌های مجلسی ترک با پارچه مخمل ساده، شاین دار و یا حتی به‌صورت ترکیبی از مخمل با سایر پارچه‌ها تولید می‌شوند؛ بهتر است به‌دلیل گرمایی که این نوع پارچه دارد، در فصول سرد از آن استفاده شود.

لباس مجلسی مخمل سبز

کراپ کت و دامن کوتاه

یکی از لباس‌هایی که در سال‌های اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته و بسیار پرطرفدار شده، خرید کت‌های کوتاه با دامن است. کت کوتاه یا کراپ کت با دامن کوتاه، قد را کشیده‌تر و اندام را زیباتر نشان‌می‌دهد؛ به‌خصوص اگر از انواعی استفاده شود که پارچه ساده و رنگ تیره دارند. این مدل لباس مجلسی توسط برندهای ترک تولید می‌شود و می‌توانید مانند سایر لباس‌های مجلسی، آن را از فروشگاه‌های ترکیه خریداری کنید.

کراپ کت و دامن کوتاه دخترانه ترک

لباس مجلسی ساتن

یکی دیگر از مدل‌های لباس مجلسی ترک که از روزگار گذشته تا به امروز همیشه مد بوده است و طرفداران بسیاری دارد، لباس‌های مجلسی با جنس ساتن هستند که جلوه‌ای بی‌نظیر و مجلسی دارند. این پارچه برای لباس‌های زیادی از لباس عروس گرفته تا لباس‌های مجلسی دخترانه و یا حتی شومیزهای مجلسی استفاده می‌شود.

خرید لباس مجلسی از ترکیه از جمله لباس‌های ساتن در تمامی مراکز خرید لباس‌های مجلسی یا فروشگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است. شما می توانید از طریق وبسایت مارکی اقدام به ثبت سفارش لباس های درخواستی خود از ترکیه نمایید.

لباس مجلسی ساتن شیک

لباس‌های حریر

لباس‌های حریر در انواع مختلف ساده و طرح‌دار، توسط برندهای مختلف ترک تولید می‌شوند و جلوه‌ای بسیار دخترانه دارند. این نوع لباس‌ها برای هر سنی مناسب هستند و مدل‌های متنوعی دارند. همچنین، هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. برای داشتن ظاهری کلاسیک و همیشه زیبا که حتی سالیان آینده پس از دیدن عکس‌هایتان از دیدن آن لذت ببرید، بهتر است از انواع ساده آن یا ترکیبی با پارچه‌های دیگر استفاده ‌کنید که همیشه چشم‌نواز است.

لباس مجلسی حریر

چگونه از ترکیه لباس مجلسی خریداری کنیم؟

همان‌طور که گفته شد، مراکز خرید بسیار وجود دارند که برای خرید لباس مجلسی از ترکیه می‌توانید به آنها سر بزنید یا می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی سفارش دهید. اما برای کسانی که از سایز خود مطمئن نیستند و به‌طور کلی، می‌خواهند لباس را در تن خود ببینند و سپس از خرید مطمئن شوند، مراکز خرید پرطرفدار برای خرید لباس مجلسی در ترکیه را در لیست ذیل آورده‌ایم.

خیابان عثمان بی استانبول

اگر به استانبول سفر کردید، حتماً به خیابان عثمان بی سری بزنید؛ زیرا فروشگاه‌های لباس زیادی در سراسر این خیابان وجود دارند که می‌توانید انواع لباس‌های مجلسی با مدل‌ها و طرح‌های متنوع را از این فروشگاه‌ها خریداری کنید.

خیابان بغداد

این خیابان که به‌عنوان طولانی‌ترین خیابان استانبول شناخته می‌شود، فروشگاه‌های زیادی دارد که می‌توان انواع لباس‌های مجلسی لوکس و زیبا و ارزان قیمت را از آنها خریداری کرد. توجه داشته ‌باشید که به‌علت طولانی بودن این خیابان و تعداد بالای مغازه‌های آن، باید زمان بیشتری را برای گشت و گذار و خرید از این خیابان اختصاص دهید. اما تنوع بالای لباس‌ها با هر قیمت ارزش این وقت گذاشتن را دارد.

خیابان نیشان تاشی

یکی از خیابان‌های استانبول که فروشگاه‌های لوکس با لباس‌های زیبا و اکثر گران قیمتی دارد، خیابان نیشان تاشی است. می‌توانید برای خرید لباس مجلسی از ترکیه به این خیابان سری بزنید و لباس مجلسی زیبا و بی‌همتایی را خریداری کنید که نظیر آن را در هیچ‌کجا نبینید.

خیابان فاتح

یکی از برترین مراکز خرید لباس مجلسی در ترکیه و شهر استانبول، خیابان فاتح است که فروشگاه‌های لباس مجلسی متنوع و زیادی در این خیابان قرار گرفته‌اند. در این خیابان امکان انتخاب انواع لباس‌ها با هر قیمتی که مد نظر شما باشد، فراهم شده است. می‌توانید از تنوع بالای لباس‌ها لذت ببرید و لباس مد نظر خود که با سلیقه شما همخوانی داشته ‌باشد را به آسانی بیابید.

خیابان کادیکوی

یکی دیگر از خیابان‌های ترکیه که مراکز خرید لباس مجلسی حتی لباس عروس نیز در آنجا قرار دارد، خیابان کادیکوی است. پاساژ اپرا واقع در خیابان کادیکوی، یکی از برترین مراکز خرید لباس مجلسی در ترکیه و حتی لباس عروس به‌شمار می‌رود که انتخاب‌های زیادی برای خرید به شما می‌دهد. فروشگاه‌های دیگری نیز در این خیابان مانند لیپ استیک کوستوم و انور آبیه نیز در این خیابان قرار گرفته‌اند که می‌توانید برای خرید لباس‌های مجلسی متنوع با قیمت‌های مختلف به آنها مراجعه کرده و لباس مورد نظر خود را خریداری کنید.

لباس مجلسی ترکیه

بهترین مرکز خرید ترکیه برای خرید لباس مجلسی کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید، مراکز خرید لباس مجلسی در ترکیه بی‌شمارند و به‌سختی می‌توان یکی از آنها را به‌عنوان برترین معرفی کرد. اما اگر وقت محدودی دارید و تنها می‌خواهید به یکی از این مراکز خرید سری بزنید، بی‌شک خیابان فاتح را به شما پیشنهاد می‌کنیم که فروشگاه‌های لباس‌های مجلسی بی‌نظیر و لوکسی در این خیابان قرار دارند. اما باید توجه کنید که اغلب لباس‌های زیبا در این فروشگاه‌ها قیمت بالاتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها در خیابان‌های دیگر استانبول دارند و برای خرید این لباس‌های لوکس، باید بودجه بالاتری را در نظر داشته ‌باشید. با این حال مطمئن باشید که بی‌نظیرترین و زیباترین لباس‌ها را می‌توانید در این خیابان پیدا کنید. اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید به خیابان عثمان بی و یا خیابان بغداد بروید و لباس‌های بسیار زیبا با قیمت‌های مناسب را در فروشگاه‌های این خیابان بیابید. در نظر داشته ‌باشید که خرید لباس‌های زیبا از ترکیه با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است.

چرا از ترکیه لباس مجلسی بخریم؟

صنعت پوشاک مشهورترین و درآمدزاترین صنعت ترکیه به‌شمار می‌آید؛ به همین دلیل فروشگاه‌های بسیاری در این کشور به‌خصوص در شهر استانبول وجود دارند که می‌توان لباس‌هایی با کیفیت بی‌نظیر و فوق‌العاده بالا را با قیمت مناسب تهیه کرد. لباس‌های موجود در این فروشگاه‌ها بسیار زیبا هستند و با سلیقه ایرانیان نیز همخوانی دارند. از طرف دیگر به‌دلیل رواج این صنعت در ترکیه، لباس‌های تولید شده در این کشور همیشه با مد روز پیش می‌روند و می‌توانید لباس‌های ترند دنیا را از فروشگاه‌های ترک خریداری کنید. تنوع لباس‌ها در فروشگاه‌های ترکیه بسیار بالاست و با هر بودجه‌ای می‌توانید لباس مورد نظر خود را بیابید. یکی از برندهای تخصصی لباس مجلسی ترکیه که از انواع لباس، کفش، کیف و همچنین اکسسوری مجلسی را طراحی و تولید میکند و طرفداران زیادی دارد، برند Abiyefon است و شما حتی اگر امکان سفر به ترکیه را ندارید، می‌توانید از طریق سایت مارکی لباس مورد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

اگر قصد خرید لباس مجلسی و سفر به خارج از کشور را دارید، بدانید که بهترین مقصد، کشور ترکیه است. صنعت مشهور ترکیه تولید انواع پوشاک است که می‌توانید انواع لباس‌های مجلسی لوکس و زیبا را از این کشور خریداری کنید. برای خرید لباس مجلسی از ترکیه می‌توانید به دو روش حضوری و یا آنلاین اقدام کنید و از تنوع بالای لباس‌ها بهره‌مند شوید. در این مطلب به لباس‌های مد روز ترک و فروشگاه‌های برتر این کشور برای خرید انواع لباس ترک پرداختیم که می‌توانید به‌عنوان راهنما برای خرید برترین لباس‌ها با مناسب‌ترین قیمت از آن استفاده ‌کنید.

خرید لباس مجلسی از ترکیه | استایل‌های لباس مجلسی در ترکیه | لباس گیپور | لباس آستین پفی | لباس مخمل | کراپ کت و دامن کوتاه | لباس ساتن | لباس مجلسی ساتن | لباس حریر | لباس مجلسی حریر | لباس بلند حریر | خیابان عثمان بی استانبول | خیابان بغداد استانبول | خیابان نیشان تاشی استانبول | خیابان فاتح | خیابان کادیکوی | خرید لباس مجلسی | خرید لباس مجلسی اینترنتی | لباس مجلسی ترکیه | لباس حریر ترکیه | لباس گیپور ترکیه | لباس آستین پفی ترکیه | لباس مخمل ترکیه | آبیه فن | abiyefon | برند abiyefon ترکیه | لباس مجلسی abiyefon | لباس abiyefon

About markey

مارکی کارگزار خرید لباس از ترکیه که متشکل از تیم مجرب در ایران و ترکیه با سابقه فعالیت موفق بیش از ۳ سال می‌باشد. مارکی در زمینه ارائه خدمات خرید و ثبت سفارش آنلاین از سایت های کشور ترکیه هم اکنون با ایجاد محیط و بستری امن و پیشرفته در دسترس شما عزیزان است. شما در سایت مارکی از بدو ورود قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نام نمایید و سپس با محیط پنل کاربری مدرن و کاربردی که در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مراحل ثبت سفارش، پیگیری وضعیت ها، پرداخت ها و تمامی پرسش و پاسخ های مرتبط با سفارشات از طریق این پنل به سادگی قابل انجام و مشاهده میباشد.