ترند و استایل

لباس های پاییزه ترند 2023

لباس های پاییزه

لباس های پاییزه ترند 2023

لباس های پاییزه

لباس پوشیدن برای پاییز دوست‌داشتنی شاید در نگاه اول بسیار آسان به نظر برسد اما نکته آنجاست که شما باید برای تغییرات آب‌وهوایی مختلفی آماده باشید. مفهوم کمد کپسولی چند سال است که به سبکی پرطرفدار تبدیل شده است. جدای از آن برخی آیتم‌ها در طول زمان ثابت کرده اند که دوستی همراه برای پاییز هستند

با تمام شدن فصل گرما و خداحافظی با سندل‌هایمان، دوباره وقت آن است که به پوشیدن کفش کتونی سلامی دوباره کنیم. البته کفش کتونی در تمام فصول کاربرد و محبوبیت دارد اما با شروع پاییز و تغییر هوا نیاز به اینکه پاهایمان را گرم نگاه داریم شاید بیشتر احساس شود. در ادامه به بررسی لباس های پاییزه ترند 2023 می پردازیم که شما می توانید از این مقاله برای ست کردن و استایل کردن برای خود استفاده کنید. همچنین می توانید تمامی لباس هایی که نیاز دارید را از طریق وبسایت مارکی به آسانی و به سرعت سفارش دهید.

لباس های پاییزه

هودی

هودی اینروزها در بین خانمها و آقایان از تمامی گروه‌های سنی طرفدار دارد و با لگ و شلوار بسته به سلیقه‌ی شما به خوبی ست می‌شود. هودی به صورت جلو بسته و جلو باز زیپ‌دار یا دکمه‌دار با جیب و بدون جیب در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که وجود یک طناب یا بند برای تنظیم کلاه به‌شکل دلخواه آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند. هودی در انواع برندها نیز رنگبندی‌های بسیار زیبایی از آن موجود است.

این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولاً افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

بافت بلند

شما با داشتن یک بافت نیمه‌بلند جلوباز در کمد لباس خود می‌توانید آن را با موارد گوناگونی ست کنید. کراپ‌تاپ، تیشرت، بلوز آستین‌بلند. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که لباسی که زیر بافت می‌پوشید بهتر است دکمه‌دار نباشد. بافت بلند جلو باز یا همان مانتو بافت یکی از لباس های پاییزه ترند 2023 می باشد که در انواع رنگ ها و طرح های متنوع می توانید از وبسایت های لباس ترکی خرید نمایید.

بارانی یا ترنچ کت

بارانی یا ترنچ‌کت هم یکی دیگر از انتخاب‌های پاییزه با زیبایی لایزال است. علت محبوبیت فوق‌العاده‌ی ترنچ‌کت‌ها مشخص است: ان‌ها بسیار کاربردی هستند. و با تکه‌های بیشماری از دیگر اقلام لباس خوب ست می‌شوند.

ترنچ کت که معمولاً از جنس پارچه‌های ضدآب مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضدآب دوخته می‌شوند، در اصل یک لباس برای افسران ارتش بوده. یعنی در واقع روند طراحی و تولید آن به قبل از جنگ جهانی اول برمی‌گردد اما چون در طول جنگ زیاد مورداستفاده قرار می‌گرفت به نام «ترنچ کت» مشهور شد. واژه‌ی انگلیسی Trench به معنای «سنگر» است.

ترنچ کت به طور معمول ۱۰ دکمه در بخش جلوی خود دارد، دو سینه بودن، یقه‌برگردان‌های بزرگ و کمربند نیز از دیگر مشخصات آن به شمار می‌آیند. روی آستین‌های این بارانی‌ها هم بندهایی کار شده که با سگگ بسته می‌شود. رنگ اصلی و همیشگی ترنچ‌کت، خاکی است اما امروزه در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود. این بارانی‌ها اوایل فقط توسط آقایان پوشیده می‌شد و زنان، تازه بعد از جنگ جهانی دوم بود که به پوشیدن این مدل کت روی آوردند. مخصوصاً بعد از محبوبیت ترنچ‌کت میان ستاره‌های هالیوودی مثل مرلین مونرو، بریجیت باردوت و آدری هپبورن، دیگر زنان نیز به استفاده از این بارانی‌ها علاقه‌مند شدند. از همان زمان تاکنون این مدل بارانی میان زنان و مردان محبوبیت دارد و هیچ زمانی در طول تاریخ از مد نیفتاده است. برندهای Zara، Mango، Stradivarius از جمله برندهایی هستند که هرساله برای فصل پاییز ترنچ کت های جذابی ارائه می دهند و شما می توانید آن را از سایت مارکی خرید نمایید.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی بارانی‌ها این است که می‌تواند آنها را هر مدل لباسی ست کنید. مثلاً با استایل غیررسمی یا با شلوار جین و تی‌شرت هم می‌توان ترنچ‌کت پوشید و شیک بود. اما مساله مهم در انتخاب لباس‌های زیر بارانی، تناسب رنگ آنها با هم است. بهتر است لباس‌های خود را از رنگ‌هایی انتخاب کنید که با رنگ بارانی تناسب دارد. رنگ‌های خنثی از قبیل کرم، بژ، خاکستری و مشکی انتخاب خوبی برای زیر بارانی هستند؛ اما برای داشتن یک استایل شیک و متناسب با ترند پاییز ۲۰۲۲ بهتر است از رنگ‌های جیغ مانند نارنجی، سبز، قرمز که در پاییز امسال ترند شده اند بیشتر استفاده کنید.

کراپ تاپ بافت

کراپ تاپ یکی از آیتم های ترند و پرطرفدار امسال است. کراپ تاپ های دستبافت به خصوص کراپ تاپ های قلاب بافی شده به دلیل ظرافت و سادگی طرفداران بیشتری در پاییز دارند. برای ابتدای پاییز که فصل تازه تغییر کرده یک پیراهن غیرنازک با رنگ‌های مناسب پاییز یا داشتن یک تاپ پشمی در کمد می‌تواند انتخاب‌های شما را تناسب ببخشد و ترکیبی مناسب برای ابتدای تغییر یک فصل باشد.

لباسهای ریش ریش یکی از ترند های امسال است که ترکیب این طرح با تاپ بافت بسیار شگفت انگیز است. اگر از جمله افرادی هستید که میخواهید همسو با مد و ترند روز باشید میتوانید از مدل کراپ تاپ قلاب بافی با طرح ریش ریش استفاده کنید. در این مدل برای همسو شون بیشتر با مد میتوانید از رنگ های جیغ مانند نارنجی یا صورتی پر رنگ و یا حتی زرد استفاده کنید. و آنرا با آیتم های دیگر ست کنید. یکی دیگر از خوبی های این نوع کراپ تاپ این است که قسمت های بسیاری از بدن شما را میپوشاند.

آستین های پف دار و چین دار ظاهر زیباتری به کراپ تاپ قلاب بافی شما میدهد و انتخاب مناسبی برای خانم های لاغر است. این مدل آستین باعث میشود که کراپ تاپ شما ساده بنظر نرسد و کمی مدل دار شود. همیچنین میتوانید رنگ آستین ها را رنگی متفاوت اما نزدیک به رنگ کراپ تاپ انتخاب کنید. رنگ سبز بالا هم از رنگ های ترند سال ۲۰۲۲ است که افراد زیادی علاقه به پوشیدن این رنگ دارند. شما همچنین میتوانید از رنگ های مختلف برای تکمیل کراپ تاپ خود استفاده کنید. در طراحی طرح کلی کراپ خود خلاق باشید و سعی کنید رنگ ها را به شکلی عجیب و زیبا در هم تنیده کنید.

کراپ تاپ بافت بعدی مدل بالاست. این مدل تاپ یکی از مدل های پرطرفدار برای پوشیدن زیر کت است و شما میتوانید رنگ آنرا متناسب با کت و یا کفش خود انتخاب کنید و بخرید. دقت کنید این مدل کراپ تاپ بسیار راحت است و برای افرادی که میخواهند استایلی خاص و شیک داشته باشند انتخاب خوبی است.

همچنین بغیر از تاپ های بافت زنانه بالا میتوانید از طرح معروف و زیبای شطرنجی، چند دکمه، گل دار نیز استفاده کنید. این طرح هم از دیگر آیتم های پرطرفدار کراپ تاپ بافت برای فصل پاییز است. این کراپ تاپ ها را با شلوار خود ست کنید و از استایل شیک و اسپرت خود لذت ببرید.

دامن میدی یا بلند چرمی

چه برای مهمانی های این فصل و چه اگر بخواهید دامن چرمی خود را با بوت بلند به عنوان پوششی برای بیرون از خانه بپوشید داشتن یک دامن میدی مخصوصاً از جنس چرم در کمد شما همان انتخابی است که می‌تواند شما را متمایز کند.

دامن میدی به دامنی می گویند که طول ان از دو اینچ زیر زانو تا بالای مچ پا باشد. اما مورد پسندترین مدل آن حدوداً روی برآمدگی ساق پای خانم‌هاست. (جای تقریبی آن حدود چند سانتی‌متر بالای قوزک پا تا یک وجب زیر زانو است). دامن میدی برای همه اندام‌ها با هر مدل فرم پا قابل استفاده است.

دامن های میدی که در بالا تنگ هستند و با برش‌هایی که روی دامن اضافه شده در سجاف پایین دامن پرچین هستند، برجستگی‌های بدن شما را به خوبی به نمایش می‌گذارند، اما مانند شلوار جین و لگ قسمت پایینی پاهای شما را می‌پوشانند. برای انتخاب هر کدام از این مدل‌ها با دل و جرأت جلو بروید. شما می‌توانید بلوز، تی‌شرت، تونیک و یا ژاکت خود را در دامن بگذارید و یا قسمتی، یا همه‌ی آن را داخل کمر کنید و با هر کدام از این مدل‌ها احساس خوبی داشته باشید.

پوشیدن دامن‌های بلندتر و تا روی ساق پا کمک می‌کند شما متفاوت به نظر برسید. وقتی شما یک دامن میدی با رنگ خنثی یا رنگ‌های تند یا پر از چاپ‌های رنگی را همراه با همان بلوزها، بوت‌ها، صندل‌ها و کمربندها به تن می‌کنید به سادگی می‌توانید استایل خود را برای پاییز ۲۰۲۲ دگرگون کنید.

سرهمی یا جامپسوت جین

جامپسوت، بیلرسوت و اورال نام های جدیدی هستند که امروزه به آنها لباس های سرهمی می گویند. البته باید دانست که هر کدام از این نام ها در نوع خود با دیگری متفاوت است و ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارد. اگر برای خرید یک جامپسوت خوب و باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید خواهید دید که میتوانید تمام سال را از آن استفاده کنید. پیشنهاد مارکی خرید جامپسوت جین است که با انواع کفش و چکمه و بوت خیلی زیبا خواهد شد به خصوص که ترند و مد روز نیز هست.

جامپسوت دخترانه از کاربردی ترین مدل های سرهمی و بهترین انتخاب ها برای فصل های خنک می باشد. مدل های محبوب جامپسوت، بالاتنه پشت باز هستند. می توانید در فصل زمستان جامپسوت با یک کت پشمی و گرم بپوشید. از مدل های جامپ سوت مجلسی که با پارچه های ابریشمی و حریر تولید می شوند و معمولا چین دار یا پیلی دار هستند می توانید در مهمانی های غیر رسمی یا رسمی خود استفاده کنید.

جامپسوت در انواع مختلفی دوخته می شود. برش های مختلف روی شلوارهای جامپسوت فرم بدن شما را کامل می کنند. جامپسوت هایی که پایین تنه پهن دارند، برای اندام گلابی شکل مناسب هستند که می توانید با کفش های پاشنه بلند آنها را ست کنید، تا لاغر و قد بلند به نظر برسید. ممکن است بالاتنه و پایین تنه جامپسوت ها الگوهای مختلفی داشته باشند. جامپوست ها در هر دو سمت سرشانه دارند و بند دار نیستند و در انواع مختلف یقه و آستین دار یا بدون آستین دوخته می شوند.

شلوار پاییزه به سبک چرم

شلوار جین، کتان یا مخمل کبریتی یا حتی چرم؛ جنس‌های متفاوتی از تکه‌ی پرطرفداری چون شلوار هستند و همه برای فصل پاییز امسال بسیار مناسب و زیبا خواهند بود.

شلوار چرم زنانه یکی از شیک ‌ترین لباس هایی است که خانم‌ ها برای پوشش استفاده می‌کنند که بسیار جذاب هستند. ظاهر شیک و جذاب شلوار چرم به شدت چشم‌ ها را خیره می‌کند و به عنوان یک استایل خیابانی منحصر به فرد شناخته می‌شود. جذابیت این شلوار را باید مدیون جنس چرم براق و تنگ بودن آن دانست، همین خاصیت براقیت و تنگی باعث انعکاس نور شده و زیبایی‌ های بدن را برجسته می‌کند. اما آنچه می‌تواند جذابیت آشکار شلوار چرم را بیش از پیش نمایان کند، یادگیری درباره اصول ست کردن شلوار چرم زنانه است. شما باید بدانید با این شلوار چه لباس یا کفش زنانه ای را به پا کنید تا بتوانید استایل خود را به حدی زیبا کنید که چشم ‌ها بی ‌اختیار شما را دنبال کنند.

از آنجایی که شلوار چرم بسیار ساده ‌است بنابراین بلوز مناسب آن حتماً باید طرح ‌دار باشد. سادگی بلوز می‌تواند شما را از زنانگی دور کند. بلوزی برش‌ دار و با چین ‌های پخش شده در بخش ‌های مختلف بلوز انتخاب کنید. اگر شلوار چرم را با یک بلوز خیلی ساده ست‌ کنید، تیپ شما مردانه دیده می‌شود و اگر بلوزتان خیلی باز یا از جنس چرم باشد هم شما را فردی مصنوعی و زشت نشان خواهد داد. بنابراین بهتر است شکست‌ خطوط در بلوزتان دیده شود و نگاه بیننده را خسته نکند. دخترهای جوان می‌توانند بلوزی انتخاب کنند که پاپیون‌ داشته باشد. این اتفاق تمرکز را از روی شلوار جدا می‌کند و هر چند آن را به حاشیه نمی ‌برد اما زیبایی شما را دو چندان می‌کند.
پیشنهاد می‌کنیم اگر طرفدار شلوار چرم هستید و بلوز‌های شلوغ با آن ست کردید موهایتان را کوتاه و رنگ کنید. موی کوتاه برای دختران جوان نشان از جسارت و متفاوت بودن است. شما می‌توانید از زیور‌آلات مدرن مانند انگشتر نیم ‌بند، گوشواره های میخی و آویزدار در قسمت بیرونی گوش استفاده کنید تا بسیار جذاب و متفاوت ظاهر شوید.

برخلاف تصور رایج، شلوار چسبان چرمی قابل ست شدن با انواع سبک پوشش است. شما به راحتی می‌توانید با شلوار چرم، استایل رسمی و نیمه رسمی بزنید. برای این منظور می‌توانید به پوشیدن پالتو یا مانتو کُتی و ست کردن آن با کفش پاشنه بلند فکر کنید. شلوار چرم با ژاکت به همراه کتونی، شلوار چرم با پیراهن بلند به همراه کالج، شلوار چرم با پلیور به همراه بوت بلند و شلوار چرم با کاپشن به همراه نیم بوت از دیگر استایل های استانداردی هست که می توانید در پاییز و زمستان امسال از ان استفاده کنید و بدرخشید.

کت و کاپشن چرم

چرم به دلیل زیبایی بی‌اندازه‌ی خود در کمد لباس پاییز و زمستان جایگاه ویژه‌ای دارد. کاپشن چرم چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها یک انتخاب زیبا و مناسب خواهد بود.

برای انتهای پاییز که هوا سرد است و نسیم زمستانه در هوا احساس می شود، پوشیدن کت و کاپشنی که شما را گرم نگه دارد شما را بسیار جذاب نشان خواهد داد. مارکی به شما پیشنهاد می دهد که امسال از ترند کت و کاپشن چرم استفاده کنید. برند ها و وبسایت های لباس چرم ترکیه Desa، Derimod، Vakko، Dericompany، Deriderim از مطرح ترین های تولید و عرضه محصولات و لباس های چرم در ترکیه می باشند که شما می توانید به آسانی در سایت مارکی سفارش دهید و درب منزل با اطمینان تحویل بگیرید.

پیراهن یا ژاکت چهارخانه، ژاکت کش‌باف و دستکش و کلاه و اکسسوری از دیگر اقلام پوششی هستند که می‌توانید از طریق وبسایت مارکی نسبت به سفارش و خرید آنها از برندهای ترکی اقدام کنید.

لباس پاییزه | لباس پاییزه دخترانه | خرید لباس پاییزه | خرید لباس پاییزه دخترانه از ترکیه | خرید لباس پاییزه دخترانه | لباس های پاییزه ترند 1402 | خرید اینترنتی لباس پاییزه پسرانه ‎| لباس خرید لباس پاییزه دخترانه | ترند لباس پاییزه 2023 | لباس پاییزه ترند | هودی | هودی پسرانه | هودی دخترانه | خرید هودی از ترکیه | بافت بلند خرید | بافت بلند زنانه | خرید بافت زنانه جلو باز | پیراهن بلند پاییزه | تاپ بافت کراپ | تاپ بافت | کراپ تاپ دخترانه | کراپ تاپ دخترانه دکمه دار | تاپ بافت | تاپ بافتنی | بارانی دخترانه | بارانی زنانه | خرید بارانی زنانه ترکیه | خرید بارانی زنانه | خرید بارانی پسرانه ترکیه | خرید بارانی پسرانه از ترکیه | بارانی مردانه | خرید بارانی مردانه | خرید بارانی مردانه ترک | ترنچ کت | ترنچ کت زنانه | خرید ترنچ کت | خرید ترنج کت زنانه | خرید ترنج کت مردانه | دامن چرم میدی | دامن میدی | خرید دامن میدی چرم | خرید دامن چرم | خرید دامن چرم ترک | جامپسوت | جامپسوت جین دخترانه | سرهمی جین دخترانه | خرید جامپسوت | خرید جامپسوت ترک | خرید سرهمی جین | خرید سرهمی جین دخترانه ترک | شلوار چرم زنانه | خرید شلوار چرم زنانه | خرید شلوار چرم زنانه ترک | خرید از دریمود ترکیه | کت و کاپشن چرم | کت چرم مردانه | کت چرم زنانه | کاپشن چرم زنانه | کاپشن چرم مردانه | خرید کاپشن چرم مردانه ترک | خرید کت چرم مردانه ترک | خرید از ترکیه | خرید لباس های ترند پاییزه| لباس های پاییزه | خرید لباس پاییز | امسال پاییز چی بپوشیم

About markey

مارکی کارگزار خرید لباس از ترکیه که متشکل از تیم مجرب در ایران و ترکیه با سابقه فعالیت موفق بیش از ۳ سال می‌باشد. مارکی در زمینه ارائه خدمات خرید و ثبت سفارش آنلاین از سایت های کشور ترکیه هم اکنون با ایجاد محیط و بستری امن و پیشرفته در دسترس شما عزیزان است. شما در سایت مارکی از بدو ورود قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نام نمایید و سپس با محیط پنل کاربری مدرن و کاربردی که در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مراحل ثبت سفارش، پیگیری وضعیت ها، پرداخت ها و تمامی پرسش و پاسخ های مرتبط با سفارشات از طریق این پنل به سادگی قابل انجام و مشاهده میباشد.